söndag 30 januari 2011

Piggare..

Jag försökte hålla mig vaken under hela fångarna på fortet och lyckades med. Dock rann tårarna hela kvällen, inte för att jag var ledsen med förmodligen en blandning av att jag är sjuk och trött.
Vaknade rätt pigg vid två men övertalade mig själv att somna om, ingen idé att gå upp så tidigt ;). Men vid åtta var jag tvungen att gå på toa så då hade jag inget val + att jag hostade så hemskt mycket, så ett glas vatten och hostmedicin skulle hjälpa mig. Insett det nu att febern är nog väck (YES!!!), men hostan och slemmet är kvar och det är det som är på g att försvinna. För jag hostar typ konstant tills slemmet är väck, sen dröjer det någon timma tills nästa slem ska ut.

Idag ska jag plugga, tvätta (sängen ska bli ren från alla sjukbakterier!) och bara ta det luuuungt som alla andra dar i denna vecka. Sen är det ju Solsidan ikväll, peppa!! =D 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar