lördag 29 januari 2011

God natt!

Vet inte om febern lagt sig, men något som behöver en paus är min röst. Kan inte prata, hostar hela tiden och näsan rinner. Så nu har jag blivit härligt röd och fin på nästan efter allt snytande. Ögonen är jätte trötta av sig, så jag sov mellan 11-15 och har varit vaken sen dess. Har ätit pluggat och nu velar jag om jag ska sova eller ej. För det vore kul att se fångarna på fortet, men igår var det jätte jobbigt att hålla sig vaken till let's dance. Så jag tror jag går och bortar tänderna och sedan lägger mig med tvn som underhåll. Sen får vi se hur länge jag orkar vara uppe, för som det känns nu kan jag somna på en gång.

Det var längesen jag verkligen tog det lungt när jag varit sjuk, har sovit mig igenom denna vecka - skönt!
Så god natt på er och sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar