måndag 6 december 2010

Svettigt

Om jag är pigg nu, det vågar jag inte svara på. Men stolt över min 7,5 km runda jag gick i högt tempo. Tog visst på mig lite för mycket kläder, för när jag var hemma så var jag verkligen svett. Och det är ju faktiskt jobbigt att gå i snö. Jag tycker det är grymt mysigt med snön, men jobbigt att gå i som sagt! 
Nu har jag slurpat i mig skaldjurssoppan, och om det var god nu efter promenaden - Oh ja.. =)
Känner mig så avslappnad så jag ska bara sitta och "dega" framför datorn och tvn. Jag är verkligen värd det med en katt som väcker en när det är olämpligt och min motion idag.  

Jo föresten, jag ska till willys och hämta de första julklapparna som har kommit. Men vi får se om jag tar bilen dit eller går. Men slå in julklappar kommer jag solklart göra idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar