tisdag 7 december 2010

Sleep time

Med gröt i magen kan jag faktiskt sova nu. Men ska se klart på bygg hemma, sen ner till tvättstugan och hämta tvätten. Brukar annars göra det på morgonen dan efter, men eftersom jag ska med bussen som avgår 5.50 i morgon så vill jag ha så lite och göra som möjligt i morgonbitti. Då behöver jag bara fixa mig och äta. Annars om jag lämnar allt till i morgon måste jag gå upp tidigare + att det finns risk att jag missar bussen.
Anders är tvärt om (nästan). Varje gång vi ska åka iväg och vara borta en helg, så packar jag dagen innan, fixar så hemmet är fint. På så sett har jag mer tid till annat den dagen vi ska åka + att när vi kommer hem är det ingen gammal disk eller sopor som lukar. Det är färscht. Men i alla fall så säger jag till honom att han också borde packa, men nej 10 min innan bilen börjar rulla så börjar det packas. (Vilken fart han får!)
Men det stör inte mig, om han vill det så får han det. Och måste också säga att det inte alltid är så här, men ofta.. Slut med skriverier för mig ikväll, så.. 

.. sov gott alla fina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar