torsdag 23 december 2010

Full rulle!

Vår dag började redan vid sju, då vi skulle med Anders kompis (Pelle) till Vimmerby. Vi fikade och så köpte jag julklappar till mig själv från farmor och hans, Farfar och Solbritt. Det blev en vanlig svart tröja (99kr), två längre tröjor som är randiga (50 kr/st), leggings (149kr) och skrubb-vantar (25kr).. Detta gick ju på 374 kr, då det egentligen skulle gå på 700-800 kr. Tycker jag gjorde världens fynd med tröjorna som kostade 50 kr, då en förut kostade 249 kr! Det roligaste var ju att dom billiga var två jag tittat ut tidigare på Lindex, men tyckte då att jag inte behövde dom. Speciellt inte för 249 kr! Men, men nu har jag dom och jag har även slagit in dom.. Så undra vad jag kommer få under granen?! =)

När vi kom hem slog vi in paketerna som sagt och sedan har vi hjälpt Birgit med städning, dukning och annat julpynt som skulle fixas. Vi har även hunnit med och ätit och nu sitter både Anders och jag utmattade efter dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar