måndag 22 november 2010

Se träningen på ett possitivt sett!

God morgon!

När jag började träna började jag mäta min kropp för att få se resultatet lite tydligare och det har verkligen blivit förändringar och det är det som ger mig motivation att träna lite till. Även att jag ska springa vårruset stärker motivationen ännu mer. I alla fall så har jag mätt varje helg och jag har nu tränat i en månad och mina resultat i minskning tänkte jag visa för er här:
Vaderna - minus 2cm
Låren - minus 5 cm
Midjan - minus 1 cm
Bröst - minus 4,5 cm
(mätte fel på midjan efter första helgen 
så började mäta midjan en helgen senare.)

Detta resultat är för en månad och det handlar inte om att gå ner i vikt. Det handlar om att jag ska själv se i mina ögon att träningen ger något. Och att det är viktigt att jag fortsätter med träningen för att må bra!
Oavsätt om jag förlorar 1 cm i midjan eller 5 cm runt låren så är det sjukt bra för om jag inte hade tränat kanske midjan hade var 1 plus och låren 5 plus!
Det gäller att hitta någon träningsform man själv tycker om och att gärna variera träningen.

Nu ska jag belöna mig med detta resultat med ett varmt bad, sen fixa hemmet och sedan TRÄNA! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar