fredag 15 oktober 2010

Härliga fredag!

Än så länge har min fredag varit toppen. Gick en ny väg till skolan som var tio gånger mysigare och hade inte prov idag, så vanlig lektion gick jätte bra! Sen hämtade Anders mig och vi handlade mat och hade vi ett ärende till stan och vi passade på att ha en "bara-du-och-jag-stund" på Lilla Caféet som är min favorit Café här i stan. Vi åt grillade ciabatta bröd och jag hade kyckling i och Anders valde ost och skinka i. Vi hade så mysigt, och givetvis kunde jag inte motstå en smulpaj så det delade vi på till efterrätt! Ett perfekt avslut på fredagen vi hade tillsammans. Anders är på väg till Mörlunda och ska gratta sin mor som fyller år idag och sedan umgås med sina killkompisar hela kvällen lång!   
Och jag har inte riktigt bestämt hur min eftermiddag ska se ut, så jag ska helt enkelt göra delvis det som behövs göras + ha en skön dag. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar