fredag 29 oktober 2010

God morgon!

Igår la ja mig 21.02. Tog med mig Sixten direkt efter dom ätit lite torrfoder. Han somnade nog efter tio minuter, och jag låg vaken i 1 1/2 timma och det var så tråkigt, tråkigt att man lägger sig väl tidigt för en gång skull, men därför ska man inte få somna förrens 22.30! Gash, blir tokig på att jag är så trög på att somna. Anders kan somna efter 2 sekunder, men jag ligger och vrider och vänder mig minst i 30 min innan sömn. Visst få tillfällen somnar jag efter 10 min, men det är sällan. i går kväll var det en lagom tid för mig att invänta sömnen..
Så natten var bra, det var bara vid 6-tiden (?) på morgonen som jag vaknade till då katterna bråttades och det gjorde dom inte länge. Så natten var jätte bra! (Tack katter!!)
Själv har jag träningsvärk i bröst och mage.. Plus att jag har ont i halsen. Så jag ska inte gymma idag utan simma. Ska bli så härligt! Vilken fredag. Efter simningen ska jag hem och fixa god mat att äta på kvällen. Hm? vad ska det bli.. Kanske skaldjursoppa?! Mumma. =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar