tisdag 5 oktober 2010

God morgon!(?)

God morgon på er alla underbara!

Inatt har jag sovit gott fast jag varit lättvaken, vaknat av sms, när Anders kom hem (tre-tiden) och vid fem fast då vet jag inte vad som väckte  mig. Sen ringde väckarklockan vid åtta eftersom jag hade en tid bokad hos optikern för nya test-linser men avbokade tiden eftersom jag känner fortfarande värk i magen och det är ju inte kul att gå runt att smitta ner andra.. Så fick en ny tid på fredag efter lektionen. Hoppas jag mår bättre då! Har i alla fall inte spytt mer än den natten så jag tror det var maten på söndagskvällen som spökade. 
Ska nu äta frukost (blir en äggmacka igen) och sen ska jag plugga och ta det lungt. Självklart ska jag spela munchkin med A när han kommer hem sen efter jobbet (om han ska jobba?!) eftersom det är så grymt kul!   

1 kommentar:

  1. Hej hej tjejen.
    Vad skoj att du också har en bm dröm. Jag kan bara som som så att det verkligen är världens bästa yrke och man är sååå glad varje dag när man knallar till jobbet.
    Vägen dit är som sagt väldigt lååång och krokig men sååå värt allt :)
    Klart du kommer att nå ditt mål.

    Vad jobbar du med som uska???
    Trevlig kväll

    SvaraRadera