söndag 26 september 2010

Seg dag!

Om man jämför med morgon dagen så har jag lite mer att göra i morgon än idag. I morgon ska jag upp med tuppen och sen städa, duscha samt frukost. Efter det hade jag velat hinna gå i stan, men vet inte om det finns tid till det eftersom jag vill passa på att hinna så långt i matten så matteläraren kan hjälpa mig tills nästa gång som brukar vara på torsdagar, men funderar på att gå på onsdag med eftersom jag har prov på fredag. Får helt enkelt avgöra det på onsdag beroende på hur långt jag har kommit i matten och om jag har stött på hinder. Så det känns som matten ligger överst på listan med alla viktiga saker som ska göras.
Så i morgon blir det full fart - Härligt! Man mår så gott en sådan dag som man använt väl och inte en dag som denna. Vad har man gjort? typ inget, jo rensat kattlådan så klart, men inte tagit disken, inte dammsugit efter en fartfylld helg, inte lagat någon redig mat. Nej idag är det en SLAPP-DAG! Så segt och tråkigt.. Men tror att det tidigare inlägget har en förklaring på varför jag just var så trött och slapp idag.

Nu ska jag sova inför en härlig dag i morgon!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar