torsdag 26 augusti 2010

Torsdag - full fart!

Idag har jag massa att göra. Som jag skrev igår behöver jag städa, speciellt efter jord-leken som skedde inatt, S har en förmåga att speciellt tycka om mina växter och speciellt deras jord. Så nu är det jord utsprett över hela köksgolvet och det är ju tur att jag ska dammsuga och skura golvet idag.. Men det är inte det enda jag ska göra utan jag ska även jogga 3 km, och efter halva rundan stannar jag och försöker träna lite styrka genom hela kroppen. Det är tur att man har en syster som håller i friskis och svettis pass och kan övningar för hela kroppen (typ). Sen i eftermiddag ska jag till skolan och plugga matte. Idag är det inte en obligatorisk lektion utan om man behöver hjälp och jag har några uppgifter som jag behöver hjälp med.

Vad ska du göra, dagen innan helgen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar