onsdag 25 augusti 2010

glänsande hem!

Gud vilken bra dag detta har varit. Visst jag har inte gjort något annorlunda, men så skön och avkopplande. Fast jag har jobbat, så har jag inte kommit hem och tänkt "så skönt att vara hemma", utan jag kom hem med ett leende och njöt av att mitt arbete i Eksjö är det allra bästa jag har haft än så länge, och de måste vara bra betyg!
Innan jobbet fixade jag mat, pluggade och städade hemmet (ingen storstädning, mer dammsugning).. Tror jag kommit in i en period där jag lätt städar varje dag (måste göras, redan smutsigt i sovrummet - dammsög i förmiddags!).. Tror jag gör det för jag vet att jag lättas kan koppla av när jag ska plugga, behöver inte tänka "och efter detta ska jag.." "och sen det..", och då blir jag stressad och klarar inte av att plugga innan det är rent! Och visst är det bra?
Snacka om hur rent det kommer vara då jag pluggar till sjuksköterska, hihi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar