torsdag 19 augusti 2010

Smärta

I förmiddags när jag fick information om vinsten så kände jag att detta kommer bli en bra dag. Men så när jag kommer hem börjar munnen verka så jag släpper tankarna om städningen och ligger och vilar till bra program. Jag har så ont i munnen för att jag har två blåsor i munnen mot halsgången och så fort jag sväljer eller äter något så gör det SÅ ont och jag vet inte vart jag ska ta mig till, så inga hål i tänderna utan blåsor som gör mig galen.
Anders brukar ha blåsor och är på så dåligt humör när han har ont, eftersom han ej kan äta då och nu förstår jag vad han menar!
Jag lagade köttbullar med kokt potatis samt hemma gjord brunsås (mums!), men när jag börjar svälja får jag bita i tungan för att stå ut.. Äter fort och försöker undvika smärtan i halsen (som inte kan undgå) Så jag fick som jag bad om lite bedövning i halsen - GLASS!

Tack älskling för att du är underbar och tar hand om mig, nu ska jag ha mer sympati när du har HEMSKA blåsor..

1 kommentar:

  1. Nyfiken måste man vara, jag jobbar i butik, Jag pysslar du med då? hur gamla är du?

    SvaraRadera