torsdag 19 augusti 2010

JAG VANN!!!

Ja, nu undrar ni vad jag vann förnågot men någon gång i våras var jag med A när han skulle jobba i gbg så gick jag i Nordstan och där var det en tjej som tog blid på personer med en yrkesblid bakom sig och så skulle man då skriva varför jag vill jobba inom vården (i mitt fall) och så.. Sen så skulle dom lotta ut en vinnare och nu när jag skulle kolla min mejl fick jag detta:
----------------------------------------------------------------
Hej!

För ett tag sedan var du med i en tävling som AMF arrangerade i Nordstan, där du fotograferades i en upplevelsetunnel där du kunde se dig själv i olika yrkesmiljöer.

Av hundratals bilder valdes just din bild ut, stort grattis! Förstapris i tävlingen var en Ipod Nano som vi nu vill skicka hem till dig. För detta behöver vi be dig maila oss din hemadress (till denna adress), så att den kommer rätt. Har vi inte fått din postadress inom 7 dagar så går tyvärr turen över till någon annan.

Vi ber om ursäkt över den långa tiden som gått.

Mvh Charlotte Andersson, projektledare för vår kund AMF
-----------------------------------------------------------------
När jag var liten hade jag alltid sådan tur och vann på chokladhjul m.m. Men nu när jag har blivit äldre har jag inte vunnit på år och dar (om jag inte stått och blivit hundralappar fattigare..) I alla fall så slipper jag köpa mig en Ipod Nano, jag har VUNNIT en!! Wiie.. Idag är jag glad!! =D

4 kommentarer:

  1. Grattis! Det var inte dåligt, ibland har man tur :D Synd bara att det inte sker oftare ;)

    SvaraRadera
  2. Grattis! Vad kul! Och bra blev du ju på bilden också!! Kram

    SvaraRadera
  3. Tack! ja, riktigt nöjd blev jag med bilden.. =)

    SvaraRadera