fredag 18 juni 2010

Snart hemfard

Kanns jobbigt att detta ar allra sista HELdagen och att det har gatt sa fort. Men vi har verkligen njutit och vi hinner sol och bada med innan vi aker hem vid 15.00 i morgon!

Jag ar sa trott och seg och klarade inte av att sitta pa altanen i restaurangen i direkt sol, sa nu sitter jag har medans mamma laser sin bok.. Jag hade med gjort det men boken ar slutlast och den var super bra!

Angaende solbrannan sa ar jag brunare an nagonsin. Nar jag jamfor rumpan och resten av kroppen sa ar det sadan skillnad.. Jag njuter verkligen av att fa komma hem och vara brun och fin, medans alla andra ar vita! =)

Igar kopte mamma och jag var sin hatt och jag kopte mig en halsduk! Superfint, kanske jag kommer skaffa mig en henna, antingen en blommande vaxt upp for armen, eller nagot vid rygg/nacke.. Vad tycker ni?

Ha en bra dag, for nu ska jag ner mot stranden och sol och bada! KRAMAR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar