torsdag 17 juni 2010

Inne pa 5 dagen!

Hej pa er!

Har ar det sa varmt, sa vi hoppar i havet var 20 min..
Nu ar det torsdag och mamma och jag ska ata glass efter jag ar klar med detta och ikvall ska vi (som igar) umgas med flera svenskar som akte i samma buss som oss och ata mat!
Det ar jag och mamma, sen en mamma och hennes dotter (22 ar), sen tva mammor med deras barn. bland annat tvillingtjejer i min alder och till slut 4 harligt gamlingar som ar super skona! =D
Vi trivs sa bra ihop alla, bade som ungdommarna trivs, sa trivs foraldrarna!

Vara dagar har sett ut sa har (ungefar):
7.30-8,30 frukost
9,30 Borjar solandet och haller pa till 17-18 pa kvallen.
vid 11-12 ater jag och mamma mellanmal (baugetter) sen vid 19-20 sa ater vi middag, under dagen ar det sa varmt att inget annat an farsk frukt, glass och mangder med vatten! Och man ar inte sarskligt hungrig..

Vi vill inte aka har ifran!!!!!
Och mamma har bestamt sig for att ha ett hotell har nere, da hon ar 65 och sen ska vi barn med familjer komma och semestra hos henne. Och det sager vi vall inte nej till syskon?

Nu ska vi ata glass med smaker av cocos, gjordgubb och hasselnotter!!
Ha en toppen dag.. KRAM

1 kommentar:

  1. Åh, jag blir så glad av att läsa det här =) Det gör mig så varm i hjärtat att ni trivs och har det kalasbra!!! Jag känner mig ju lite "ansvarig" för den här resan, med tanke på att jag förespråkade både bussresa och Kroatien och bokade själva resan åt er... så därför är jag JÄTTEGLAD över att ni njuter så!!! <3 Love you!

    SvaraRadera