lördag 10 april 2010

Systuga

Jag har nog sytt i 2-3 timmar och det känns inte som jag kommit någonstans i syandet, men allt småpill i början är arbeten som tar lite längre tid än allt det "roliga". Jag har ju börjat sy "väggen" och där har jag sytt runt alla kanter, sytt ett hörn och sytt på alla kardborreband. Tror jag hinner bli klar med "väggen" i morgon, för idag orkar jag inte mer plus att Anders och jag ska åka till Mörlunda och byta till sommardäck. Jag följer väll med som sällskap mestadels men även för att träffa på hans föräldrar!

Findus där emot har tagit hand om alla trådar som blivit över och plastpåsarna på bilden. Ja, även symaskinsväskan är nu mer hennes. ;)
Hon har verkligen varit så snäll och hjälpsam, älskar den katten så mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar