torsdag 8 april 2010

Pysselstuga

Så här ska det vara!
Anders gör något på sitt håll och jag får pyssla och dona här hemma. Jag har ju ingen symaskin i vanliga fall, men tack vare mamma så fick jag chansen.. Tänk att göra något eget varje månad?! Vad kul det skulle vara. Så mamma, du får nog aldrig tillbaka din symaskin. Eller jo när jag köpt en ny symaskin till mig!! =)
Så första grejen jag pysslar med är till Findus, en säng. Hon har alltid fått hitta något att sova på under dagen, så nu hjälper jag henne med en mjukare plats.. (hoppas hon använder den!!)
Än så länge har jag klippt ur skummadrassen till två delar; Väggen och golvdelen.. (Inga bilder än förren den är klar!! =D) I morgon ska jag till syaffären och köpa lite grejer som fattas. Sen ska symaskinen värmas upp och provköras.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar