torsdag 8 april 2010

Avbruten städning

Så typiskt när man gör en riktig noga städning och sen när det är dammsugarens tur att användas så finns det ingen dammsugarpåse i eller över, så jag får vänta tills i morgon med resten av damningen i vardagsrummet och dammsugningen. Har beställt nu ifrån internet så jag hoppas att det kommer i morgon så jag får städa!! =)

Ska nu sätta på mig lite varmare strumpbyxor och sen ska jag köpa tyg till Findus "säng". Hon har nämligen hittat en hörna i hallen mot ett element som hon älskar och där står väskan till mammas symaskin som hon sover på och när jag kommer använda symaskinen eller lämna tillbaka den så måste något ersättas!!
Frågan är vilket mönster sängen ska ha, prickigt eller blommigt eller enfärgat?
Vad tycker du?..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar