fredag 16 april 2010

Nu är det HELG!! =D

Jag känner mig faktiskt duktig som tog bussen eftersom jag har månadskort denna månaden, istället för bilen. För om jag, som jag gjorde, tar bussen så måste jag gå upp tidigare + att bussen åker en omväg. Om jag tar bilen kan jag alltså sova längre och komma till jobbet fortare och smidigare.. Men jag valde bussen och har varit miljösmart idag! =)

Det är inte så jätte varmt som det varit de tidigare dagarna och solen är ju inte framme, så vantar måste på för att inte frysa.
Ska efter detta inlägg gå en promenad och handla något vid sidan om kortet till min Maria som har fyllt 20 år. Henne ska vi fira på lördag, så jag och två tjejer till har förberätt en super idé till paket! (skriver inte vad ifall hon sneglar in hit..)
Och jag hoppas Anders kommer hem på lördag. För han är på väg och åker nu och sent ikväll kommer dom till Köpenhamn och sover över där och det gäller ifall om dom inte missar något tåg och allt går enligt planerna. Sen tar han sig hem på lördag, då jag förmodligen skulle hämta honom i Nässjö!

Vad ska jag ha på mig till Marias fest? Kanske det jag hade när syster och jag var ute?! Eftersom det är nytt och ingen har sett det. Eller någon av dom nya klänningarna?! HJÄLP, har du idéer så hjälp mig!!

Ska du göra något roligt i helgen??

1 kommentar:

  1. Jag tycker någon av de nya klänningarna! Alltid kul att inviga något nytt. =) Plus att det blir snygg kombo till lockigt hår.

    SvaraRadera