onsdag 3 februari 2010

REA

Igår hittade jag tre byxor där av två var på 70% rea. Hittade även ett par vinterskor för halva priset. Så nu ska skorna hålla och hålla mina kalla fötter varma. =)
Så jag är super nöjd!! =)

Idag har jag jobbat, 7-12. Sen skottade jag snö på parkeringen, var så vi knappt kom upp. Så jag fick mitt ryck och började skotta. Tung och jobbigt var det men samtidigt härligt eftersom jag var helt slut efter den timman.

Anders har lagat sin goda köttfärsås och jag är så stolt att min pojkvän kan laga mat, (då mina jobbarkompisar sagt att deras ens inte kan koka pasta!) så jag brukar sitta och le när vi pratar om våra killar på jobbet.. Jag har nog en väldigt bra kille!! =D

Jag ska nu dammsuga och skura här hemma. Så det blir fint tills Anders ska diska. Jag gjorde nämligen maten och tog hand om disken efteråt igår så idag är det hans tur. Men just nu åkte han iväg till Eksjö och ska träna med lilla bilen.
Ska nog också träna ikväll, fast inte med någon bil förstås!

Längtar till våren då jag ska börja jogga.. =)

4 kommentarer:

  1. Kan du inte fota plaggen och skorna och lägga upp här på bloggen? Det är så kul med foton tycker jag =) Så man får se dina fynd! Nu ska jag också göra köttfärssås - mums mums. Kram till dig!

    SvaraRadera
  2. Jo, gärna. Men med mobilen blir det inga bra bilder och Anders kamera är oftast full, pg av massa jobb. Så om jag får i födelsedagpaket en kamera (SOM JAG ÖNSKAT MIG!) så blir det fler bilder vill jag lova. =)
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Här är Fredrik kock nästan varje dag hehe, han är mycket bättre i köket än mig ;-)..
    Vad härligt med massa fynd!
    Skotta ska jag göra imorgon, pust!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Härligt när killarna visar att dom kan trots allt ;)

    SvaraRadera