fredag 26 februari 2010

Lillebror på besök

Idag har Anders och jag åkt till Göteborg på grund av att A har tagit bilder till menyer. Så jag passade på att spana in gardiner och annat smått gott till lägenheten.
Min vän Maria åkte med oss eftersom hon skulle ha en romantisk helg med sin kille på Elit hotell, dom har ju inte träffats sedan December månad eftersom han jobbar uppe i Åre, så det var kärlek i luften hela dagen. =)
Vi kom hem nu vid 21.30, då vi hunnit hämta min lillebror, Alexander. Visst ser det
ut som om jag är "lillasyster"?.. Är kortast utav alla syskon!
Alex ska hjälpa oss med flytten som ska pågå hela dagen i morgon (TACK ALEX!!) och vi är oerhört tacksamma för den hjälpen..
Skönt att komma bort från denna lägenhet vi har nu, den har ju läckt in i två dagar
och det är kallt här hemma. Så vi längtar tills allt är färdigt och ni är välkomna på inflyttningsfest!

1 kommentar: