fredag 19 februari 2010

Film fredag

Idag har vi haft en skön dag och filmer har vi sett hela dagen. Så vi har kopplat av idag, så skönt!
A ska i morgon åka skidor i Mullsjö och jag ska jobba, 7-15. Så jag ska strax lägga mig. Väntar bara på Let's dance resultatet.
Vi har även gjort egna hamburgare idag, super gott blev det, då vi har bacon, salladsblad, tomat, gurka, ost och egna biffar. Så vi är mätta och belåtna och jag hoppas jag kommer sova gott i natt som jag gjorde natten till idag. Fast A hade det jobbigt då jag låg och tryckte ut honom med armbågarna och ben (?) så han fick knappt plats och stackars mig som vaknar av en sur Anders som knuffar mig tillbaka och jag hade ju ingen aning om vad jag hade gjort! :S
Men sådan är jag och när jag tar plats då har jag sovit gott!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar