tisdag 5 januari 2010

Två vispar i en smäll

Undertiden jag skulle byta den vanliga visp till en elektrisk visp så hade jag kvar den vanliga vispen i smeten eftersom det satt fast smet på den (hade inte hällt i mjölk än..) tänkte jag att vispen kunde ju vara kvar tills den elektriska skulle i och där efter ta väck den vanliga. Men så hände det som inte skulle hända. En väldigt typisk Erica-sak om du fråga Anders, vips så fanns det inte längre två vispar utan en!
Den Elektriska vispen hade fått med sig den lilla, vanliga vispen och där var den fast runt elvispen. Men det var bara att ta loss den krokiga vispen och slänga den..

Ja, det är inte första gången jag tar sönder någon sak utan att tänka mig för, det brukar alltid Anders på peka efter varje gång en olycka skett..

1 kommentar:

  1. *svar* Jaha haha, menar du hela bilden? eller den där man bara ser läpparna?

    SvaraRadera