tisdag 5 januari 2010

På fredag kommer den!

Har jobbat hela förmiddagen och nu håller vi på att laga mat, ungspannkaka. Super gott, men inte så nyttigt. Men strunt i det, ibland får man äta för att det är så gott!! =)

Har köpt en ny mobil och jag har väntat på den rätt så länge. Det blir en samsung modell, mer information på fredag!!
Jag har aldrig haft en splirrans ny mobil någon gång, fått äldre modeller och visst gör det inget hur splirrans nya dom är, men extra kul är det att få en ny som ingen annan haft förrut.

Nu ska jag hjälpa lillagubben i köket och vi får se ikväll vad som kommer att hända. Både Anders och jag är lediga i morgon, så vår fredagskväll blir ikväll. Jag jobbar nämligen i helgen så måste ändra om dagarna ibland. Vi ska kanske på bio, relaxen på rosenlund eller så blir det en hemma kväll med hockey på tv..

2 kommentarer:

  1. *svar* menar du teckningen Hide?

    SvaraRadera
  2. *svar* du vill alltså vara med i designlottningen? haha lite trögtänkt här;-)

    SvaraRadera