torsdag 21 januari 2010

Sent inlägg

Min dag har varit fulla bullar, gick upp vid 8 och åt frukost. Satt och spelade spel med A och väntade tills jag skulle börja träna (inte för tätt inpå när man ätit, får håll..), och denna träning var den tuffaste träning jag varit med om under denna träningsperiod. Jag kände verkligen hur jag kunde ta i mer, eftersom jag kommit igång med träningen och jag kände verkligen att jag gav 110%!!
Så efter en lyckad träning, började jag med kyftpotatisen och sen undertiden A tog hand om resten av maten så duschade jag. Vi hann även små plocka i lägenheten eftersom Anders kompis, Simon är här på besök, så jag vill ju ha i ordning när gäster är på besök.
Sen åkte jag och jobbade och fick smörgåstårta som dom bjöd på på jobbet.

Nu är jag hemma och slutade vid 21, så jag har ätit lite och pojkarna sitter och tittar på Anders och Måns som börjat gå på kanal ett varje torsdag. Eftersom det är en av Anders största favoriter så älskar han att just dom har börjat sändas på tv..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar