fredag 4 december 2009

Var tog all min tid vägen?

Idag efter jobbet har jag sovit, sovit och åter sovit. Vi började titta på Anders och Måns men slutade med sömn. Nu är klockan snart fem och jag har inte alls varit så kreativ som jag hade planerat, men ibland är man väll för trött helt enkelt?!
Vet inte riktigt bestämt vad vi ska göra ikväll, men tacos blir det. Jag vill ju åka ut i skogen och hitta grankvistar till balkongen, sen vill jag baka dumlekakor tills i morgon då mamma kommer. Vill även hinna med och rensa i akvariumet ikväll, men hur ska jag hinna och göra allt det. Räknar med 1 timma med att hitta grankvistar, sen 30 min vid pynt på balkongen, 1 timma baka kakor, mat 30 min, Akvariumet 45 min.. alltså 3 timmar och 45 min, då är jag klar vid kvart i nio! Kul jul..
Hoppas ni har mer fart denna fredag än mig och Anders!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar