fredag 4 december 2009

Nöjd trots allt

Jag hann med att göra: Frallor, dumlekakor, handla och göra mat (med Anders hjälp). Vi passade på att titta på "på spåret" undertiden degen jäste samtidigt som jag gjorde kakorna. Så det luktar underbart gott här hemma.. Det ända som fattas är hungriga magar som orkar smaka allt nybakat!
Men frallorna får ljutas av i morgonbitti efter min morgonpromenad jag ska ta, även plocka granris. Vet inte hur länge jag tjatat om detta granris, men nu lovar jag att det blir sista gången tills jag har dom på räcket. =)
Ska även göra rent akvariumet, hela hemmet och mig i morgon innan mamma kommer.
Anders ska jobba i morgon, typ hela dagen. Så får se när han kommer hem och är hungrig. Vi ska äta kyckling och ris, gott!
I morgon är det även kalas i Göteborg där Lydia ska firas med släkten. Vi kan inte komma på grund av att Anders arbetar som sagt.. Men jag hoppas ni har lika roligt ändå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar