lördag 5 december 2009

Typiskt mig

Många av oss (eller alla?) gör saker som är typiskt en själv. Jag själv brukar alltid göra tvärt om, om någon sagt tex. nej, gör jag det ändå (mest när det handlar om godsaker..) Som när mamma bakade sa hon alltid att vi inte fick ta, men vem var det då som tog ur frysen? Även Anders godispåsar är ofta utsatta. Dom smyger jag mig på och väljer en godis sort som det finns mycket av, så pojken inte ska märka att en skitunge varit och tagit ur påsen..
Även för en stund sen så gjorde vi en ny julgodis, som Anders ville ha i år och han sa bestämt att vi inte fick smaka förren den är kall, men det i burken då? Det MÅSTE ju skrapas ur innan den diskas.. Hade jag igentligen något val? Nej tror inte det, in i munnen så märker Anders inget =D
Vet att jag gott och väl blir avslöjad nu i detta inlägg, men det ligger väll i släkten. Vet att min pappa också är sådan.. Sett honom ta utan att fråga minsann!! ;)
Vad brukar du göra som är typiskt dig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar