söndag 6 december 2009

Flyger upp

Nu de senaste dagarna då jag vaknat har jag trott att jag försovit mig eller missat något och så var det i morse. Jag flyger upp ur sängen och tror jag försovit mig. Vet inte varför jag reagerar så varje morgon? Även för en månad sen hade jag jätte svårt att somna, låg i två-tre timmar utan att kunna somna.. Varför blir det så här ibland?
Jag vet att jag ska jobba mycket nu framöver så jag kanske inbillar mig att "idag ska jag jobba" och flyger upp ur sängen?! Vet inte alls.. Men i morgon ska jag jobba igen, 7.00-12.00 16.00-21.00.. Tycker om delade turer man har energin kvar när man kommer hem och hinner med att träna och annat viktigt som måste göras. Annars en heldag (7.00-16.00) blir man så trött och orkar inget när man är hemma. Så mörkt är det med vid 16-tiden.

Nu är två tända ljus tända i adventsljusstaken och Anders godis är jag såå sugen på, men han märker om jag tagit, så måste vänta ju! Få fika snart istället bullar, snickerskakor och dumlekakor =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar