lördag 26 december 2009

Julhelg

Jag firade Jul med mammas sida i år. Och vi åt nog hela dagen, vid halv tio fick vi äntligen öppna julklapparna! De äldre gubbarna kunde inte vänta på sin tur att öppna paketet, så dom satt och småöppnade hela tiden..
Fick många, fina bra julklappar i år: bland annat I Curl (platt och locktång), buggkurs i vår (12 ggr), Vinglas från Orrefors. Mycket nöjd var jag och jag tackar för alla paket som jag är så nöjda med. Tack, Tack!!

Dagen efter åkte jag till Mörlunda, där Anders systers familj var samlade. Elis, min lilla prinsessa sprang runt i askungen-klänningen och vi dansade och roade oss!! Så söt var han i den.. =)

Ikväll ska vi på gudstjänst här i Mörlunda, har ju inget att ta på mig! (synd att jag inte tog med kjolen jag plockade ur i sista minut.) Får väll ta på mig min nya svarta klänning om den inte är för allt fin?!

Nu ska jag roa Anders som är så rastlös.. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar