måndag 28 december 2009

Jul ledig

Dessa dagar har jag tagit det lungt med bloggen, eller rättare sagt inte haft tid att blogga då små barn busat med mig!
Ja de två små liven är otroliga, Elis vill synas och busas (så klart!!) så det gör man halva dagen och andra halvan går man massa småpromenader inomhus med Lydia. Hon ÄLSKAR att gå, hon lutar sig framåt då hon vill gå, tvärnitar när hon vill vända. Så man måste ha koll på hennes rörelser. Trappan är även en favorit just nu, upp och ner hela tiden. Men det som är allra roligast är att få hänga efter storebror.. Ja, dom har så roligt ihop och busar dagarna ut..
Även är ju familjen Lagergren sjuka, massa snor.. Usch! Dom har ju självklart jag fått och har sovit mig igenom dagen känns det som, hade även feber.. =/

Kom hem även idag eftersom jag ska jobba i morgon, men det får vi se hur jag mår då. Men nu ska jag lägga mig efter massa spelande med de nya julklapparna!! Mycket nöjda är vi två.. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar