lördag 14 november 2009

Tacokväll

Nu sitter vi i soffan med mättande magar och tända ljus + hockeyn som precis slutade med att HV vann med 5-4 mot Modo..
Har verkligen sett fram emot kvällen efter all tvättande, diskande och storstädningen hos fiskarna. (Ja, Findus doppade tassen hos fiskarna idag i hinken även smakade deras vatten. Tror hon haft en mycket rolig dag!!) Har ens inte hunnit byta om idag, men sådana dagar är sköna att ha! =)
Nu väntar jag bara på att tvätten ska bli torr så jag får stryka den sen. Försöker nämligen göra så mycket som möjligt idag eftersom min kära mor och Joakim kommer i morgon vid 14.00 och ska bjuda mig och sötnosen på middag.. Gott, gott.. Sen ska vi bowla ihop, ska bli riktigt kul!!

Men har ju inte hunnit dammsuga eller promenerat idag så de får jag skynda mig och göra innan dom kommer, så de blir en morgonpromenad. Ska försöka komma upp vid 08.00 så min hungriga mage får frukost vid ca. 09.00..

Ska även jobba i morgon 18.00- 21.00, så hinner nog inte blogga så mycket.. men ska ialla fall försöka slänga iväg ett inlägg åtminstonde =)
(Men de finns ju dom som inte bloggar på en vecka, som min lillebror. Halvdöd blogg kallar han den själv för!)


Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar