lördag 14 november 2009

Fiskarnas tur..

Nu är andra tvätthögen i maskinen och första högen är i det underbara, nya torkskåpet som jag älskar. Fast det är ju bara i storleksmessigt som en garderob, så man får inte in så mycket som man önskat, där emot har min syster har ett torkrum som är världens bästa. Jag vill ha det med..
Men man över lever ju!!


Däremot har jag världens underbaraste katt, Findus, som kom nu precis och ville gosa. Hon brukar lägga sig intill mig, så jag väl ska känna att hon ligger där samtidgt som hon börjar spinna så alla i rummet ska höra henne.. Ja vad gör man inte för lite uppmärksamhet?
Hon älskar även att vara "vakt" undertiden jag göra rent akvariumet. Jag för över fiskarna i en skål brevid, där Findus sätter sig, smakar även på fiskarnas vatten. Ja, Findus hoppas nog att fiskarna någon dag blir hennes..


Så nu är det dags för storstädning hos fiskarna..
Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar