lördag 28 november 2009

Kärleken övervinner allt

Tack Maria och Martin för den trevliga kväll vi hade alla fyra. Plus den goda maten ni fixat åt oss.. =) Nu sitter tavlan uppe, som vi fick av er, på väggen under vår balbild i hallen.. Ni som inte vet så fick jag och Anders denna söta tavla till vänster som förlovningspresent.

Idag har jag kört ut Anders till bilbanan i Eksjö, där dom bygger och styr.
Ialla fall så passade jag på att gå i stan i Eksjö, har ju nämligen hört att det är så fint och mysigt där och det håller jag med om. Undra hur mysigt det inte är där vid julskyltning som äger rum andra advent?.. Ska man dit, någon som vill hänga på?
Hittade ialla fall en söt pälsmössa till mig, har ju ingen mössa och vissa dagar som varit har man verkligen behövt en. Sen har jag även handlat min första julklapp i år och en födelsedagspaket till min lilla mamma som snart fyller år.. Så tassa dig över hit så får du ett födelsedagspaket, mamma! =)

Ska förmodligen träna idag med Active, tränade ju badmintion i går och det var både allvar och gapskratt - Så kul! Jag är verkligen pepp att träna badmintion med Anders en gång i veckan. Då kan man hyra gympasalen för 75kr, om man dessutom tar en senare tur så kan man stanna lite längre om ingen kommer!
Säg till om ni vill spela med oss.. Ju fler desto roligare =)

Hemligheten jag fixade med igår till Anders är en julkalender med massa små paket.. Han var så nyfiken undertiden jag satt inlåst på toa för att få vara ifred. Sen när jag väl kom ut och hängde upp den, så var han snabb och började klämma på alla paketen. Känner igen det!!
Mamma fixade alltid julkalender till oss och vi var så nyfikna vad det var i.. Och vi hade ju vår tur ordning att öppna paketerna så det blev ett himla liv om någon råkade öppna på fel dag, speciellt för en liten skit unge!! :P

Skriv gärna om vad just du önskar dig, så kanske den önskan slår in!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar