söndag 16 maj 2010

Underbara helg!

Fullt upp men super kul!

I fredagskväll, 18.30, kom mamma hem till oss och fixade i ordning oss och sedan åt vi tacos och åkte iväg till Björnholmens loge. Dansade till vinnarna av dansbandskampen och hade SÅ roligt!
Hade svart kjol med vita prickar och en vit blus.
Kom hem till mamma (Bankeryd) klockan 2 på natten.. Och la oss inte förren 3.

Lördagen vaknade jag vid 10 (mamma och bröderna sov).. Hade tråkigt efter en timma och väckte alexander.
Vi åt nybakade frallor från kondtoriet och mammas pojkvän kom till oss vid 12-tiden. Jag fixade mig inför kalaset för kvällen som började 16.00.. Så vid 15.30 kom Maria och Karin och åkte i en bil, medans jag fick låna mammas. Yvonne bor ute i skogen och eftersom Karin skulle hem på kvällen och jag och Maria skulle sova över så tog jag en bil så vi lätt kunde åka hem.
Vi åt grillad kyckling och lax och grillade grönsaker.. (SÅÅÅ GOTT!!)Sen spelade vi kubb och flummade en hel del den kvällen/natten. Åt massa goda kakor och tårta!
TACK YVONNE FÖR EN SUPER TREVLIG KVÄLL!!!

Söndag (idag) åkt vi från Yvonne vid 11-tiden och jag åt en så god middag hos mamma.. Lyxade till det med tre-rätters. Förrätt blev det avokado med räckmix (creme fraiche, hackade räckor, olika lökar och massa goda kryddor..) Så gott!! Sen till middag blev det kyckling med championstuvning och pasta till. ÄLSKADE maten verkligen men till efterrätt blev det glass med hemmagjord cokladsås.
Spelade olika kortspel med mamma och tåget jag skulle med åkte från Bankeryd 19.04.. I Nässjö väntade söta Anders som ä lite sjuk, små febrig. Kom hem nyss och är trött efter en super rolig helg med vänner, familjen och underbart duktiga danspartnar i MIN ålder, hör och häpna!! (annars brukar de yngsta vara 27 år och jag då var 16-17 år..)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar