torsdag 6 maj 2010

Typiskt!!!

Nej, nej, nej!!
Igår när jag skulle somna och hade tagit en alvedon värker huvudet ännu mer och känner mig klibbig och varm. Kändes nästan som om jag skulle bli sjuk. Anders hade själv ont i halsen och har arbetat med arbetskamrater som varit dåliga.. Så vid halv åtta vaknade jag och hade så ont i halsen och var så trött. Medelade syster om att det räcker gott och väl med vårruset, och hennes pass får vara.. Jag vill ju faktiskt klara av vårruset och jogga genom hela rundan - INGET ska stoppa mig!! hihi.. Inte ens om jag har ont i halsen.. Jag får väll ta smällen i helgen om jag blir sjuk, men då får Anders pyssla om mig!! =D

Men idag är det min stora HÄLSODAG och jag började dagen med en stor frukost - Havregrynsgröt med kanel i (super gott!), ett glas juice, en mellangrov smörgås med kokt ägg på! Snacka om att jag är mätt.. Ska strax äta en frukt och vid 14-tiden ska jag trycka i mig lite mat innan bussen avgår vid 15.10. Är i huskvarna vid 16.17, där syster möter upp mig och vi ska till henne och förbereda oss inför VÅRRUSET. Blir antagligen en liten mellan mål där innan starten går och efter vi tagit oss igenom rundan ska vi äta upp innehållet i mammas fikakorg. =)

Jag kommer ta med kameran, så ni läsare inte missar den STORA dagen..

Ha en toppen dag! KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar