torsdag 20 maj 2010

Idag

Idag har jag verkligen haft en underbar dag, då Findus och jag myst och rena kläder med god mat och motion. Men vädret har väll inte varit det bästa.
På förmiddagen sken solen och luften var fuktig och varm, var då jag joggade och inte konstigt att jag var yr med tanke på fuktigheten.
Sen vid 15, då jag började gå mot bussen började det dugga och tvätten stod fortfarande ute, men min söta sambo tog in tvätten direkt när han kom hem.
I Nässjö så regnade det för fullt och dessutom blev vi en man kort (på jobbet) då en inte kunde komma eftersom hennes hund hade blivit biten av en orm..
Så då jagade vi efter vikarier och vi fick ta in en person som ens inte är inskriven som tim-vikarie på parkgården. Så kvällen blev bra tillslut, men regnar gör det än.. Och det finns inget bättre än att somna då det smattrar på fönstert eller när man åker bil, men inte då man är föraren.

(märker att jag varit dålig med bildupplägg denna vecka, men lovar bild i morgon!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar