torsdag 13 maj 2010

Helgen

Nej, ingen städning blev av. Torkade av lite dammiga bord, men inget mer.. Har där emot ingen disk inför morgondagen och det är ett stort plus.
Imorgon ska jag jobba (7-11) som går hur fort som hellst, men man ser inte fram emot att gå upp så tidigt inför en hektisk dag.. Men då har jag verkligen använt HELA dagen, jag ska efter jag har jobbat jogga (med musik i öronen, se hur det är!). Sen ska städa av här hemma så vi får fint inför helgen. Sen ska jag hinna med att gå och handla eftersom vi ska göra TACOS. Och även hinna göra mig fin och packa eftersom jag inte kommer hem förren Söndag. Hur ska detta gå??.. ;) Det går nog bra, men vet inte om jag gör allt i exakt den ordningen, men sakerna ska göras i vilket fall.. I alla fall så efter vi ätit ska vi åka mot Nässjö där vi kommer dansa loss hela kvällen. Vet inte riktigt när det slutar, men där efter åker vi hem till mamma i Bankeryd där jag sover över till lördagen.
På lördags morgonen ska mamma klippa mitt hår (topparna) och sen på kvällen ska jag till Yvonne som fyller år. Antingen ska vi sova över där, eller så sover jag hos mamma.
Och på Söndagsförmiddagen hoppas jag att jag kommer iväg tidigt, om jag orkar!! ;)

Nu ska jag sova, så trött!!
GOD NATT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar