torsdag 13 maj 2010

Fantasi

Nu har jag tittat på barnen i bullerbyn. Som barn älskade jag dom filmerna och brukade lossas att jag var Anna och tog hand om fåret och busade hela tiden, så som dom gör på filmerna. =)
Men nu får jag istället lossas att jag är med i någon tävling på 5km. Eftersom jag ska ut och jogga nu. Igår var jag så trött och seg och ville inte träna, men idag känner jag varken bu eller bää så 5 km blir det, med avsluting med styrka.. Har ju några övningar jag kan göra hemma utan ett stort gym. Så det ska göras!
Senare idag ska jag veckostäda och där efter äta falukorv med stuvade makaroner..

Tänk er att det redan är fredag i morgon!! =D

1 kommentar:

  1. Åh jag veeet, jag tittade också på Barnen i Bullerbyn nu i morse! Eller ja, morse och morse, det var väl runt tolv... hehe. =) Det är lätt BÄSTA Astrid Lindgren-filmen/boken. Så fin!

    SvaraRadera