torsdag 1 april 2010

KARLSKRONA

Solen skiner och våren är här i k-na!
Jag älskar verkligen denna stad. Har varit här varje sommar och det är många minnen med morföräldrarna och vänner och sommar flörtar ;)..

Igår var jag framme klockan 11.25, så vi åkte hem och lagade mat och åkte sedan och handlade lite små grejer, även ett nät till Findus på balkongen. Där efter gjorde vid ca. 100 bullar och dom var super goda. Älskar nybakta bullar och mjölk till, finns inget så gott!!
Hyrde även Arns andra film (super bra!). Stackars morfar fick massa att göra då jag kom till stan, men han sov gott i natt som tur är..

Idag har vi åkt till sjukhuset, då morfar hade ett ärende att sköta. Precis intill sjukhuset ligger kyrkogården där min älskade mormor finns, vi köpte lila tulpaner och satte dom i minneslunden.. Världens finaste plats, där världens bästa mormor är. =)
Har där efter ätit och bakat två mjuka pepparkakor. Nu är jag och lånar datorn hos Ingrid och Karin medan morfar vilar middag. Funderade på om jag skulle åka till minneslunden och ta lite bilder, men det får göras i morgon vid promenaden.
Funderar om jag ska tvätta morfars bil idag efter bloggandet, så slipper bröderna eller mamma göra det sen. Dom (mamma, Hanna, Alexander & Richard) kommer vid ett tiden i morgon. Och på kvällen blir det "girls night out"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar