lördag 27 mars 2010

Lite kvar

Nu så är det klart kan man nog säga, eller jag ska bara dammsuga och skura i kök, hall och storarummet. Kunde inte göra klart det idag på grund av att vi har saker kvar där plus att vi har en vägg i köket som måste spacklas och målas om eftersom tapeten lossnade när vi skulle ta väck barbordet. Men jag har varit duktig idag som har städat från 10-18 och jag är slut. Trött och inte på humör.. Glömde givetvis tullpanerna som står i vatten nu i handfatet, så jag hoppas dom klarar sig. Sen glömde jag min förlovningsring och när jag är så trött och sur och glömmer blommorna, som jag vill ha hemma så det sprider vår och påskstämning, så förstörs hela kvällen..

Nej nu får jag bita ihop, blommorna kan vi ta i morgon och ringen springer inte iväg. Får gå och köpa lite lödagsgodis och sedan se på "Jakten på Julia"..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar