måndag 29 mars 2010

God morgon!

Aj så ont jag har i huvudet. Vaknade med att det värker på höger del av huvudet och så fort jag böjer mig känns det som det rinner inne i huvudet och all "vätska" rinner frammåt och trycker på!
Har tagit en Bamyl koffin nu, så jag hoppas det släpper (eller det väntar jag på). Ska promenera till Willys och köpa sköljmedel, älskar när det luktar så gott och jag lägger gärna en slant på det!
För det är ju trots allt mina kläder och sängkläder som kommer att lukta och det ska ju vara mjukt och ha en härlig doft.. Vad brukar ni köpa för sköljmedel?

Idag ska jag tvätta, undertiden ska jag sortera upp ur påsar, kartonger som varit i förrådet och ordna så allt är på sin plats. Sen ska vi till Nässjö, Anders ska måla dom delar han har spacklat, sen ska jag få ner saker i bilen och där efter dammsuga och skura så vi blir klara med lägenheten och kan lämna det! Hoppas på det i alla fall.
Jag får inte glömma att hämta biljetten till Karlskrona. Ska ju på onsdag åka ner till min morfar och fira Påsk, även få göra Kroppkakor med syrran. Vi måste ju lära oss om vi ska kunna göra våra egna kroppkakor någon dag! Mamma och mina fyra syskon åker från Huskvarna på torsdag (?) med bilen, fanns inte plats till mig!! ;)
Sen har jag bokat in morgonpromenader och promenader med vännerna där nere och även promenaden till min lilla mormor.. Massa promenad helt enkelt! =)
Sen har jag lovat syster att ha en tjejkväll och gå ut och dans. Ska bli riktigt kul!! Men måste nog hitta en fest blus?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar