onsdag 24 mars 2010

Frukost vid datorn..

Istället för "frukost på sängen", så äter vi "frukost vid datorn/tvn". Jag vill spana in olika bloggar vid frukost och A brukar arbeta vid datorn (det är vad han säger i alla fall). Igår sa han att han inte kunde göra några grejer i lägenheten för han hade så mycket att göra. Visst det är ju inget att göra åt, men så hör jag honom 10 minuter senare sitta och skrattar och har på sig hörlurarna. Lilla Anders satt inte och arbetade han tittade på avsnitt från "hem till Midgård" och skrattade något enormt.. Ja igår hade vi rikigt kul!
Idag vet jag inte hur vi/jag ska lägga upp dagen. Antingen ska jag rensa förrådet där nere eller så åker jag till Nässjö och gör iordning spis och ugnen.. Inget av det är särskillt roligt, men båda måste göras!

1 kommentar:

  1. Tack för tipsen =))
    Men jag håller inte på att banta hihi. Jag bara kollar hur mina "gravidkilon" glider av. Antar att de är pga ammningen =) Men jag ska spara dina tips för banta kommer ja göra framöver säkert hehe.

    Jätte söt design du har =))
    Och du gjorde mig hungrig me din bild =P haha

    SvaraRadera