söndag 28 mars 2010

Besök & tullpaner!

Nu har Anders föräldrar åkt efter en mysig eftermiddag med god fika (bärpaj, bullar och ballerinor) och trevligt sällskap. Tack vare att vi fick besök så fick vi fart; spegeln och lampan är uppsatta. Jag dammsög med vår "reserv-dammsugare" (den är så otroligt dålig!!) Och mina älskade tullpaner är på mitt bord. Och med besök kunde det inte bli bättre!
Vasen har jag köpt i Vitryssland, då jag och min projektgrupp åkte ner dit. Hittade den i en "finare" affär där nere i Vitryssland, men jag betalade endast 50-60 kronor.. Snacka om köp!
Jag tycker den gula färgen passar in nu, med tanke på påsken och även att våren ska komma, hade varit fint att ha hälften vita och hälften gula, men det fanns inga bra tullpaner i den färgen. Så det blev som det blev, men jag är nöjd! =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar