onsdag 23 december 2009

Förberedelser

Idag har vi gjort alla vårdtagare fina, så i morgon lär väl alla glänsa!
Även vårt hem behöver fräschas upp, så det blir städ och tvätt (om tvätt tid finns). Sen ikväll ska jag fixa mig, locka håret bland annat. Då jag rullar håret till små bollar som jag sover med och sen på morgonen släpper ut! Så det brukar inte bli en skön sömn, men jag vet hur mycket jag älskar att fixa mig.. =)
Anders åker nu till Mörlunda, då han ska fira jul med sin familj. Så packning pågår just nu och ropar efter mig hela tiden, med massa hjälp han behöver..

I morgon ska jag upp tidigt och göra mig hur fin som hellst. Sen bär det av till jobbet, då jag ska bära på alla klappar och väskor, hoppas jobbarkompisarna inte har något emot mina väskor som kommer ta plats. Dom förstår nog (Hoppas)!
Sen vid halv ett åker jag tåg mot Huskvarna, där jag ska fira jul med min familj. Alltså: Mamma, syster, bröder, morfar och Joakim (mammas kille).. Kommer bli hur mysigt som helst, med pulka som avslut!!!

På fredag bär det av till Mörlunda, är i Hultsfred halv tre och ska stanna där över helgen. Mysig helg hoppas jag på, men massa åk ner för pulka backen..

Vill även tacka för alla julkort vi fått, mycket fina allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar