onsdag 4 maj 2011

Vårruset 2011 - Idag!

Blogg-ledigt igen har man tyligen haft eftersom det inte hänt så mycket förutom i skolan.. Fast Påsken firades i Karlskrona med morfar, mamma och syskonen och svåger. Vi var på fredagskvällen ute och dansade alla syskonen & mamma, där jag träffade Maria (barndomskompis) och även nya ansikten som gjorde kvällen till en höjdare!

Idag är det Vårruset i Växjö då jag ska slå min tid från förra året (34.55 min).. Sprang på rullbandet på gymmet i Måndags och igår då jag sprang 5 km på 36 min.. Eftersom jag hade en förbättring på 5 min förra året, så tror jag starkt på att jag kommer komma in på 31 min idag, eller hoppas i alla fall!! Syrran tror jag kommer få en förbättring på 2-3 min, vad tror du?.. JAG ÄR SÅÅÅ TAGGAD.. Känns som jag ska skriva en tenta, lika nervös!! haha.. 

Nej nu får jag kliva ur nattlinnet och dra på mig kläderna och plugga till klockan halv sex då jag åker ner för att vara med i uppvärmningen inför loppet!! Sen i morgon startar jag mitt nya mål som är att jag ska till hösten kunna springa 1 mil i sträck utan att behöva gå, stanna.. Och efter jag klarat 1 mil, kanske man ska vara med på tjejmilen??.. Ja, många mål här och det är bara för att jag ska hålla igång träningen och inte få mina kända uppehåll!! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar