tisdag 12 april 2011

tiden rinner iväg!!!

Så fort jag sätter mig framför datorn för att skriva ett inlägg, så känns det så tråkigt för er om att behöva läsa ytterliggare en dag med plugg, plugg och plugg. Men nu är det sjukt mycket PLUGG och jag ligger nog efter i tidsplanen. Har suttit framför datorn en halvtimma förlänge än vad jag hade tänkt. För nu mera gör jag dagsscheman om när pauser ska vara, hur länge om jag ska planera in träning och inte.. Detta motiverar mig för att prestera och inte hamna efter som jag gjort i helgen. Hade inte flytet med mig, visste inte var jag skulle börja i den stora högen i helgen. Men nu vet jag och jag ska vara i stort sätt klar med cellen tills i kväll, dock bara 14 punkter kvar att skriva ner.. Så det blir en låååång kväll och en låååååång föreläsning i morgon som börjar vid åtta..

Nej nu måste jag duscha och försöka bli pigg efter man ätit gulaschsoppa!    

2 kommentarer:

  1. Åh, tack så jättemycket:) Blir så glad av att höra sånt. Man känner sig ju inte som en tiopoängare direkt just nu med växande mage, svullna ben, ytliga blodkärl och pigmentförändringar;) Men annars är det rätt spännande vilken förvandling kroppen går igenom. Och man kan liksom inte göra nåt åt det. Det häftigaste är att känna hur bebisen rör på sig, vilket den gör framförallt på mornar och kvällar och när jag lägger händerna på magen. Då får jag respons! Det känns ungefär som den gör kullerbyttor därinne:)
    Lycka till med allt plugg!
    Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Du är så duktig! Men det krävs ju att man gillar det man gör, annars är det inte lika lätt att vara ambitiös :-). Heja dig!
    Nej vi får inga kläder men rabatt får vi!

    Kram

    SvaraRadera