tisdag 5 april 2011

Lägg din energi på rätt saker!

Neeej, jag vill inte! Jag vill inte plugga ikväll... Jag vill, villl INTE. Fast jag haft en toppen dag med träning underbara klasskompisar så känner jag verkligen inte för att plugga. Känns som ångersten smyger fram över tenta nr ett som vi i dagarna får reda på, samt över den andra tentan som gjordes. Och jag vet att jag mår piss i morgon om jag inte pluggar ikväll..
Enligt mitt synsett så ska man inte gå och lägga energi på saker man i tillfället ändå inte kan påverka. Alltså för min del ska jag lämna tentorna bakom mig och fokusera på det jag kan göra något åt, nämligen PLUGGA. Så hej underbara Nervsystemet nu blir det du och jag ikväll tills läggdags!
Men i morgon väntar en ny spännande dag, då jag bland annat ska labba med bakterier. Så i måndags hämtade man en snygg rock och byxor på sjukhuset! (måste ha speciella kläder för att inte sprida vidare bakterierna..)    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar