fredag 1 april 2011

Jag är gravid!!!!!

Eller ska man skriva: "jag har en bulle i ugnen", "1+1=3"..

Jag hade så sjukt tråkigt igår kväll, kunde inte somna. Så jag skickade iväg ett sms till min vän Karin;
Erica - Jag måste berätta en grej, är gravid! Vi ska behålla det. :) ville inte berätta det än, men kunde inte hålla mig..
E - Så galet kul!! :)
Karin - Va? På riktigt?
E - Ja!
K - Va? Grattis!! Fy va mysigt :)
E - Tänk dig tjejkvällarna med en liten mage!
K - Så kul!!
E - Beräknad tll slutet av okt. :)
K - Ja, eller hur! Åå
E - Nej vet! Har blivit en fin kula! Åh!
K - Vilken överraskning. :) Nu måste vi verkligen höras snart! Men det är ju inte alls lång tid kvar!
K - Åå! Vi måste ses! Har du sagt något till Yvonne? ;)
E - Nej och det är planen att du ska ringa och säga det till henne! :) För det är ju första April..
K - Men Erica, inte snällt! 

Nu har jag vaknat och plugget ska snart startas men Yvonne har precis skickat ett mess tillbaka och hon tror på mig stenhårt då hon fick smset: "hej gumman! Jag ligger här i sängen och kan inte hålla mig. Har inte sagt till någon under dessa två månaderna, men nu kan jag inte hålla mig mer - ja är gravid! :)"
Så jag  ska på något sätt i eftermiddag avslöja mitt bästa Aprilskämt ever!!

Så alla ni som läser, jag är INTE gravid! ;), men så kul var detta! Kanske ringa och "överraska" mamma??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar